Sonic IDs
Zorgdragen voor het onderhoud van de stadsklok; een slechte dag hebben op de vlooienmarkt; zien hoe duizenden eenden overtrekken; verliefd worden; de melkveeboerderij verruilen voor een rustig bestaan aan zee. Door de dag heen zendt de publieke zender WCAI op Cape Cod, Massachusetts portretten van de gemeenschap uit. Ze duren tussen de 30 en de 60 seconden en worden ingelast tussen de afsluiting van het ene en het begin van het volgende programma. Ze klinken als minidocumentaires en vormen samen een doorlopende orale geschiedenis van deze plek, een greep uit de individuele levens die hier geleefd worden. De luisteraar hoort in die paar ogenblikken een verhaal met een spanningsboog, krijgt even respijt van de dagelijkse beslommeringen en wordt herinnerd aan de gedeelde ervaring om samen als buren op deze plek te wonen.