Carnet de viaje
CARNET DE VIAJE is een reisverslag. In 1961 brengt Ivens een bezoek aan Cuba. Ivens brengt het Cuba van na de revolutie in beeld. Vele aspecten komen aan bod: onderwijs, cultuur, gezondheidszorg, defensie, landbouw, industrie, politieke organisatie. De film weerspiegelt de euforie van de beginjaren van de Cubaanse revolutie.