Catwalk
Elk jaar in de herfst en in de lente tonen de grote couturiers hun nieuwe collecties aan het publiek. Voor topmodellen als Christy Turlington is dit een razend drukke tijd. Regisseur Robert Leacock volgt Turlington met zijn camera gedurende zo'n afmattende tocht langs shows in Milaan, Parijs en New York. We zien haar en haar al even beroemde collega's als Naomi Campbell en Claudia Schiffer in de ene prachtcreatie na de andere, ontworpen door coryfeeën als Gianni Versace, Karl Lagerfeld, Jean?Paul Gaultier en Isaac Mizrahi. Christy laat zich de niet aflatende aandacht voor haar uiterlijke verschijning blijmoedig welgevallen. Slechts een enkele keer toont ze een glimp van de keerzijde van de medaille. Zoals wanneer ze alleen en afgeschminkt in haar hotel zit en verzucht: "Het is een leuk leven, het is snel, je lacht veel, je ontmoet veel mensen maar soms zou je wel eens een hele tijd op één plaats willen blijven, niet steeds hoeven te vertrekken."