Paradise Drift
In de bergen van Bosnië-Herzegovina klimmen duizenden mensen 's nachts een rotsige heuvel op. Opgewonden maar zwijgzaam klauteren ze voort. Onzeker schijnen ze met hun zaklantaarns over de stenen. Hun vreemde witte ogen richten zich verwachtingsvol naar de hemel. Wat zoeken ze? Is het vliegtuig een voorteken? De reclameleuzen beloofden een onvergetelijke belevenis, een ervaring die je leven een nieuwe richting zal geven. Wanneer de emoties een enkeling te veel worden is dit met compassie en gevoel voor humor in beeld gebracht. Commentaarloze film over de zoektocht van de mens naar het hogere en de inwisselbaarheid van wonderen.