Behind Bars: Jacqueline
Zesdelige documentaireserie over zwaargestrafte gevangenen. Frans Bromet praat in elke aflevering met een gedetineerde. Jacqueline is veroordeeld tot acht jaar cel wegens medeplichtigheid aan moord op haar man. Ze beschrijft in detail de dag van het delict.