Kids on the Silk Road: Girl Against Gravity
Erdenchimeg woont in Mongolië en heeft een moeilijke thuissituatie. Haar vader zit in de gevangenis, haar moeder is ex-alcoholiste en de familie heeft weinig geld. Ondanks alles krijgt Erdenchimeg de kans om haar ultieme droom waar te maken; acrobaat (slangenmens) worden. Ze wordt aangenomen op één van de beste circusscholen van Mongolië, maar voelt zich daar vaak een buitenbeetje. De school heeft een streng regime en hoe hard Erdenchimeg elke dag ook werkt, soms lukt het haar niet om alle oefeningen goed uit te voeren. Af en toe wordt de druk van het presenteren haar teveel. Zal het haar uiteindelijk wel lukken om samen met haar team mee te doen aan een grote circusshow?