Vered Don't Die and Other Stories
Elke tragedie heeft terugkerende elementen: een ambulance, het geschreeuw etcetera. Elke tragedie is daarnaast ook heel specifiek, met unieke momenten, verhalen en helden. toont de nasleep van een bloedige aanslag, met de verhalen van de overlevenden. De camera registreert de verhalen één voor één.