Chanel Aubazine - Paris
Deze met de pinhole-techniek gemaakte beelden werd speciaal gemaakt voor de tentoonstelling Chanel Culture in het Museum of Contemporary Art, Shanghai, begin 2011. \i Chanel Aubazine - Paris\i0 is een initiatiereis tussen het klooster van Aubazine, het weeshuis waar Chanel woonde tussen haar elfde en haar 21ste levensjaar, en haar appartement aan de Rue Cambon in Parijs, waar ze werkte. Bij elke vijf thema's (Origin, Abstraction, Invisibility, Imaginary, Liberty) toont de film de opvallende overeenkomsten tussen deze twee plaatsen. Zo wordt de oorsprong van de symbolen van het universum van de Franse modeontwerpster Gabrielle Chanel onthuld. J\'e9r\'f4me Schlomoff maakte eerder films met de pinhole-techniek. Voor \i Chanel Aubazine - Paris\i0 versnelde, vertraagde en combineerde hij de beelden van de trappen en de gang van het klooster, het glas-in-lood-raam met CC erop, de kerkstoelen en haar gelijkende Parijse bureaustoel, om te eindigen met een pinholebeeld van de zee.