The Weavers: Wasn't That a Time
The Weavers waren in de jaren vijftig een populaire Amerikaanse band, die een groot aantal toptien hits scoorde. In 1980 kwam de band voor een reünie bij elkaar. Filmmaker en cameraman Jim Brown is een fan van The Weavers en zijn film is een eerbetoon aan de band. The weavers: wasn't that a time! bevat niet alleen opnamen van de vrolijke reünie, maar schetst ook een beeld van de jaren vijftig. Kopple: "In een tijd van ideologische wanhoop biedt deze film een prettige dosis opbeuring en hoop. Hij ieen hulde aan goed geleefde levens en het vermogen van muziek om de wereld te veranderen."