Secret Women's Business
Meditatieve rituelen in een Koreaans badhuis in Sydney krijgen nadere invulling door de stemmen van jonge Australische vrouwen, die beschrijven hoe deze oase van rust ruimte schept voor sensualiteit, intimiteit en bevrijding.