Everywhere at Once
Van de vier korte films die van Alan Berliner vertoond worden is deze speelse collage de meest lichtvoetige. Als in een vrolijke estafette volgen beelden van mens, dier en natuur elkaar op terwijl de soundtrack steeds op koddige of verrassende wijze hun sfeer kort aanzet. Spitsvondig, ritmisch en humoristisch wijst en verwijst Berliner naar onszelf en onze wereld. Zijn beeldpoëzie lijkt grenzeloos maar dan wel dankzij een zeer precieze orkestratie van menselijk handelen en natuurfenomenen.