Singlewallcity
De oude muren in Istanbul lijken een ruïne, maar achter de afgebrokkelde stenen wonen nog allerlei mensen. Hier, in deze ogenschijnlijke oase van stilte en rust, kunnen ze ongestoord leven, in relatieve afzondering. De impressionistische documentaire richt de camera op alledaagse taferelen: de was wappert, een paar vogels vliegen op en de herfstbladeren dwarrelen rond. Een oud bankstel staat afgedankt op de straat, net als een krakkemikkig ledikant dat alleen nog de aandacht weet te trekken van een nieuwsgierige poes. Deuren lijken zichzelf te sluiten en lege karren rijden de poort door. Buiten de muren raast de verkeersstroom gewoon door.