La Pharmacie
Een beeld van een apotheek in Shangai, die wekenlang wordt gevolgd. De film laat zien hoe het personeel patiënten behandelt, elkaar bekritiseert en waarin Chinese geneeswijzen, zoals acupunctuur en kruidengeneeskunde, aan de orde van de dag zijn.