It Must Have Been Dark By Then
Laat je leiden door je instinct, is het advies tijdens deze audiowandeling. Of eigenlijk is het een geleide wandeling, een speurtocht en een leeservaring tegelijk. Je instinct neemt je niet alleen bij de hand, maar geeft onbewust ook betekenis aan plekken die je tegenkomt. Hoe komt het dat ervaringen je omgeving kleuren? Een prachtig vormgegeven boekje, een plattegrond op je telefoon en audioverhalen helpen je om dat te onderzoeken. Een kaart zonder wegen brengt je naar water, grenzen, huizen en meer. Via een bijna poëtische reflectie maak je een eigen route, waarbij je de stad waar je nu bent ontdekt en tegelijkertijd kennismaakt met verhalen uit de verdwijnende moerassen van Louisiana, de oprukkende Tunesische Sahara en lege Letse dorpjes. Zoals ieder verhaal gelinkt is aan een plek waar je dat voor het eerst hoorde, knoopt deze wandeling herinneringen vast aan de plekken waar je even stilstaat. Reserveren op locatie.