Darf ich mal schreien
In het Zwitserse winkelcentrum Shoppyland vindt op de meubelafdeling een huwelijksceremonie plaats. Het winkelparadijs is speciaal voor deze gelegenheid omgebouwd tot kerk. Het bruidspaar heeft de eerste prijs gewonnen in de wedstrijd ‘Koppel van het jaar 1998‘, georganiseerd door Shoppyland. Het dolgelukkige stel lijkt zich niets aan te trekken van het feit dat het deel uitmaakt van een uitgekiende promotiestunt. De manager van Shoppyland kan dan ook niet voorkomen dat bruid en bruidegom hun eigen huwelijk willen arrangeren, geheel tegen zijn op Shoppyland gerichte voorbereidingen in. Het feest dreigt vervolgens af te stevenen op een fiasco. Filmmaker Jeanne Berthoud vraagt zich af wat het bruidspaar bezielt om een persoonlijke gebeurtenis als het huwelijk in commerciële handen te laten vallen. Ze toont daarbij hoe de winkelcentra de kerken van deze tijd zijn geworden, waar kille managers en koele rekenaars de scepter zwaaien.