Robotnice
Een documentaire over de vrouwen van de ouderwetse Krosno Linnenfabriek, hun zware werk, hun lage lonen en hun gebrek aan elementaire veiligheidsvoorwaarden. De film gaat ook in op hun overige levensomstandigheden, die evenmin gunstig zijn.