See My World
Asta is zeven jaar en woont in Kopenhagen met haar ouders en vierjarige broertje. In SE MIN VERDEN toont regisseur Jens Bangskjær hoe Asta’s dagelijkse leven eruitziet. Ze maakt grapjes met haar verstrooide vader, gaat naar school, speelt met haar vriendjes, en gaat naar schermles. Een tijdje geleden had Asta nog vaak buikpijn, omdat haar vader en moeder ruziemaakten. Nu is dat gelukkig verleden tijd. Het verhaal van Asta maakt deel uit van een dertiendelige reeks portretten van zevenjarigen in verschillende landen. Bangskjær wil daarmee tegenwicht bieden tegen het wereldbeeld dat uit kranten en tv-nieuws oprijst.