I Love Your Work
Tien seconden. Zo lang duurt de doorsnee porno-teaser, die kijkers moet prikkelen om te betalen zodat ze meer kunnen zien. Tien seconden is ook de duur van de 2.202 opnamen die Jonathan Harris maakte van negen vrouwen die actief zijn in de lesbische pornoindustrie. De gelauwerde webpionier volgde elk van hen gedurende een periode van ruim vierentwintig uur, zowel op de werkvloer als privé. Van de succesvolle regisseur Jincey, die het predikaat 'Hugh Heffner van de lesbische porno' verwierf, tot de ruige queer-koningin Nic en haar openhartige collega-actrice Dolores: "Je hoeft je niet sexy voor te doen, doe gewoon waar je zin in hebt". Na een dag met Harris op pad te zijn geweest, hebben ze hun gedachtewereld, net als hun lichaam, blootgegeven voor de camera. Of is dat schijn? Harris, die zijn filmfragmenten aanbiedt in een mozaïek of in een tijdslijn, is op zoek naar het spanningsveld tussen publiek en privé. Dat wordt geïllustreerd door de bijzondere, onconventionele vorm van de interactieve documentaire. Harris filmde weliswaar in 'real time', maar deed dat net als in zijn eerdere project The Whale Hunt met intervals van vijf minuten. De gaten in de vertelling die daardoor ontstaan, onderstrepen dat de vrouwen heel dichtbij komen, maar toch ook hun geheimen houden.