#Racegirl – The Comeback of Sophia Flörsch
De Duitse autocoureur Sophia Flörsch is op haar vijfde al bezeten van autoracen. Ze heeft geen enkel vrouwelijk rolmodel, maar weet zich als tiener te kwalificeren voor de prestigieuze Grand Prix van Macau. Tijdens die race slaat het noodlot toe en krijgt ze voor het oog van de camera een heftig ongeluk.
Dit levendige portret volgt haar revalidatieproces en toont hoe ze al na 106 dagen weer in een racewagen klimt. Maar dat blijkt pas de eerste stap in de krachttoer die nodig is om haar sportcarrière weer vleugels te geven. Want al is Flörsch minstens zo goed als haar mannelijke teamgenoten en tegenstanders, autoracen draait niet om prestaties alleen.