Fumando espero
In FUMANDO ESPERO wordt de kijker vanuit een nieuw perspectief met rookgewoontes geconfronteerd. Indringende metaforen en een goed uitgewerkte geluidsband proberen de geaccepteerde gewoonte van het roken om te zetten in een strijd tegen deze kwaal.