A Place Called Los Pereyra
In een uitgestrekt bosgebied in het noorden van Argentinië dat El Impenetrable (De Ondoordringbare) genoemd wordt ligt het dorp Los Pereyra. Er leeft een geïsoleerde gemeenschap, zonder elektriciteit en vaste telefoonlijnen. De mensen zijn arm, ze leven van wat het land hen te bieden heeft. De kinderen kunnen naar de lagere school in het dorp, maar wie meer opleiding wil, is genoodzaakt Los Pereyra te verlaten. Gedurende vijf dagen per jaar staat het leven van de inwoners van Los Pereyra in het teken van het bezoek van de 'peettantes', een groepje scholieres van een privéschool uit de bijna 1500 kilometer verder gelegen hoofdstad Buenos Aires, die uit liefdadigheidsoogpunt ieder jaar een bezoek brengen aan de kinderen van het dorp. Ze brengen cadeautjes mee, spelen met de kinderen en maken uitstapjes. De documentaire volgt het leven in het dorp voorafgaand aan en tijdens dit jaarlijkse evenement. Reikhalzend wordt uitgekeken naar de komst van de scholieres. Als ze gearriveerd zijn, wordt alles even anders. Een stukje stads leven dringt zich op in het dorp. De kinderen vangen een glimp op van wat het leven buiten hun dorp te bieden heeft, een leven waar ze de rest van het jaar alleen maar van kunnen dromen.