The Boy who Rushed
Vukovar is een van de steden die volledig verwoest werden tijdens de oorlog in Kroatië. Veel soldaten verdwenen er op mysterieuze wijze, onder wie de broer van de filmmaakster. Tijdens haar zoektocht naar hem registreerde ze alle gebeurtenissen en mensen die ze tegenkwam. De film begint met een ontroerende bekentenis van de regisseuse over haar geestelijke toestand, haar familie en over haar vaderland dat meegesleurd werd in de nachtmerrie van de oorlog. Op humoristische wijze vertelt ze over de geschiedenis van Kroatië in de vorige eeuw en over vermiste soldaten die alle generaties van haar familie vertegenwoordigden. De film ging in première op de Kroatische Filmdagen, waar hij drie hoofdprijzen in de wacht sleepte. Ook op het SEE DOCS International Festival in Dubrovnik won de film de eerste prijs.