Kendis
Ze oefent twee uur per dag na school, de nu vijftienjarige Lavanya Raghoenandan, die al sinds haar negende achter de draaitafels staat. Onder de artiestennaam Kendis treedt ze als jongste dj op tijdens festivals en dancefeesten, onder toeziend oog van haar al even ambitieuze vader. Met hem is ze op weg naar het Solar Festival, waar ze voor het eerst primetime zal draaien, met een mc erbij. Dat succes is niet alleen vanwege haar leeftijd uitzonderlijk: op haar elfde werd ze op de fiets geschept door een bus, waardoor ze nu constant pijn heeft aan haar arm, knie, rug, schouders en nek. Die pijn gaat nooit over, maar dat is voor Lavanya geen reden om bij de pakken neer te zitten. Aanvankelijk durfde ze niet meer buiten te spelen, waardoor ze zich nog meer op de muziek stortte. Ze moet gewoon doorzetten van zichzelf, ondanks de zenuwen voor een optreden en de extra pijn erna. Een toekomstige plek in de DJ Top 100 komt immers steeds dichterbij en dat is veel belangrijker.