Hide and go Seek
Regisseur Brian Baxter bezoekt een vriend, die sinds enige tijd samenwoont met zijn nieuwe vriendin en haar dochtertje. Eerst reist Baxter met de man en het dochtertje mee in een auto en een roeiboot. De camera is nadrukkelijk aanwezig; Baxter zit overal bovenop. Het schattige dochtertje, de ster van de film, is zich daarvan zeer bewust en wil niet altijd gefilmd worden. Het gevoel van ruimte tijdens de autorit en de boottocht eindigt als ze bij de moeder aankomen. In het kleine huis heerst een claustrofobische sfeer, waarbij Baxter met zijn camera vooral in de weg lijkt te staan. De man wil niet dat zijn vriendin hem aanraakt en ontkent dat ze van elkaar houden. Een kleine ruzie over door het dochtertje verborgen chocolade ontspoort, terwijl de man schijnbaar onaangedaan verder speelt met zijn computerspelletje.