Divorce Albanian Style
Slachtoffers halen in Albanië, Polen of Rusland herinneringen aan hun gebroken huwelijk op. Een man bezoekt het strafkamp waar hij achttien jaar vastzat. Hij kan het Hoxa's politieke aanhangers niet vergeven, maar die daders vinden op hun beurt dat hen niets te verwijten valt. Zij deden hun plicht.