Crowley - Every Cowboy Needs His Horse
Meestal draagt Crowley een witte cowboyhoed met een blauwwit geruite blouse, soms een blauw petje en een blouse met stierenmotief. Maar altijd zit in de achterzak van zijn spijkerbroek een mes in een bruin leren hoesje. Crowley is elf jaar en wil niets liever dan cowboy zijn. Hij moet en zal zijn ouders bewijzen dat hij een paard prima kan africhten en is bijzonder gefrustreerd als zijn vader soms toch moet inspringen. Zodra zijn oma langskomt met haar nieuwste geweer laat zij zien dat we hier in Colorado zijn, in het wilde westen; samen met hem oefent zij het schieten op blikjes. Heel soms zien we Crowley gapend op school zitten – "ik gebruik mijn hersens liever voor het werk op de ranch" – of onder een dekentje liggen als een klein jongetje, maar liever laat hij zien hoe hij een busje bestuurt of zijn rodeoskills oefent.