A Mouthful of Petrol
Wayne, de vader van JayDee (12), is al jaren fanatiek bezig met banger racing: een ruwe autorace met eigenhandig verbouwde auto’s. Nu JayDee bijna 13 wordt, komt zijn eigen racedebuut eindelijk in zicht. Wayne helpt zijn zoon alvast met sleutelen in de garage, doceert stuurtechnieken en bereidt JayDee mentaal voor. In toenemende mate voelt JayDee de druk om zijn vader trots te maken.