Jiang Hu: Life on the Road
Een groep Chinese boeren toert met een tent door het land. Ze hadden genoeg van al het geploeter en besloten op een dag iets in de te beginnen. Nu bestieren ze een reizende show waar populaire liedjes worden gezongen en meisjes sexy dansjes opvoeren. Meestal staat hun tent ergens in de buitenwijken van de stad. Als ze net als anders een vergunning aanvragen, wordt hen echter gevraagd hun tent ergens anders neer te zetten. De nationale feestdag is in aantocht en de ‘gezondheidsinspectie‘ van Peking moet er zorg voor dragen dat de straten keurig schoon zijn. De pikante show ontsiert in hun ogen de buurt. Ondertussen gaan de zaken ook al niet zo goed. De eigenaar en zijn zoon zijn het niet eens over de manier waarop de zaak gerund moet worden. Het publiek laat het afweten, en ook de onderlinge sfeer daalt tot een dieptepunt omdat de medewerkers al een aantal maanden niet zijn uitbetaald.