My Faith: Jehova’s Witness
Met haar grote, onschuldige ogen kijkt de Deense Natalie in de lens, terwijl ze vertelt dat Jehova op een dag Satan zal verslaan, waarna de doden zullen herrijzen en iedereen – ook de gestorvenen – verder leeft in een wereld zonder kwaad. Elke zaterdag gaat dit tienermeisje met haar vader langs de deuren, omdat ze anderen ook de kans op een eeuwig leven wil geven. Ze is er namelijk van overtuigd dat het paradijs ooit zal aanbreken. Wanneer ze daarover vertelt, zien we haar dartelen in een idyllisch bloemenveld. Ergens kan ze niet wachten tot het zover is, want dan ziet ze de overleden oom die ze zo mist eindelijk terug.
Natalie wordt gevolgd tijdens haar dagelijkse leven thuis, in de kerk en op school. Ogenschijnlijk is ze als alle anderen, maar schijn bedriegt. Als de klas zich voorbereid op het aankomende halloweenfeest, blijkt ze een uitgesproken tegenstander: er worden immers demonen opgeroepen. Dit integere portret nodigt de kijker uit zich in Natalie te verplaatsen, zonder te oordelen of conclusies te trekken.