444-Day Face-Off
In 1979, tijdens de Islamitische Revolutie in Iran, bezetten studenten van de universiteit in Teheran de Amerikaanse ambassade en hielden 52 werknemers veertien maanden lang gegijzeld. Direct betrokkenen, onder wie voormalig diplomaat John Limbert, reflecteren op de tragische historische gebeurtenis, en schijnen hun licht over de mogelijkheden tot betere betrekkingen tussen Washington en Teheran in de toekomst.