Rodzina czlowiecza
Deze documentaire ontleent zijn titel aan een beroemde fototentoonstelling. De film schetst een portret van het dagelijkse werk van een boerenfamilie. De hoogst kunstzinnige benadering van de filmmakers verleent de film een integere en ontroerende sfeer, die wordt gekarakteriseerd door menslievendheid en schoonheid.