Deadly Deception - General Electric, Nuclear Weapons, and Our Environment
'Deadly Deception' stelt met zwarte humor de rooskleurige General Electric reclames tegenover de verhalen van die mensen, wiens levens verwoest zijn door de betrokkenheid van dit bedrijf bij het testen en vervaardigen van bommen ten behoeve van de nucleaire wapenwedloop. De film onthult datgene, wat General Electric liever voor zijn klanten verborgen houdt en geeft een beeld van de campagne die INFACT voert, om dit bedrijf zich te laten terugtrekken uit de kernwapenhandel.