Daddy Has Gone and Left Me Puzzled
In dit ontwapenende egodocument gaat regisseur Marijn Frank op zoek naar de identiteit van haar zwijgzame vader. Door middel van gesprekken met familieleden en confronterende ontmoetingen tijdens het terminale ziekteproces ontstaat een pijnlijk beeld van een met een oorlogsverleden belast gezin.