Subtotals
De opsomming van cijfers wordt afgewisseld met korte ontboezemingen als: “Omdat ik grappig ben, denken mensen dat ik gelukkig ben” of “Ik hou minder van mezelf dan van mij wordt gehouden”. Zinnen waar een hele wereld achter lijkt schuil te gaan. Subtotals is geïnspireerd op een kort verhaal van Gregory Burnham met dezelfde titel en op de roman Autoportrait van Édouard Levé.