El viaje de Juana
Juana heeft jaren rondgezworven en was aan de drugs verslaafd. Nu heeft zij werk en hoop gevonden bij de organisatie NACE (Niños Anónimos Con Esperanza). Haar dochtertje lijdt nog het meest onder de depressies van Juana, die er herhaaldelijk voor hebben gezorgd dat zij dagenlang van huis wegbleef. Ze werd dan helemaal stoned teruggevonden door haar vader, met wie ze een complexe relatie onderhoudt. Niet alleen werd zij vroeger door hem geslagen, ook haar dochtertje wordt door hem afgeranseld. Juana houdt zielsveel van haar, maar was lange tijd niet in staat haar te verzorgen. Haar ouders maken zich grote zorgen, maar steken geen vinger uit om haar te helpen. Door middel van interviews met hen allen onstaat een beeld van een tragische, onmachtige familie.