Budapest Silo
József is arbeider in de grootste nog werkende oude graansilo van Boedapest. Hij doet dat werk al meer dan dertig jaar en woont naast de silo in een containerwoning; de vrachtwagens en treins denderen vlak langs zijn raam. Zijn dagelijkse arbeid lijkt op dat van een duiker: hij laat zich zakken in de silocontainers, tien verdiepingen diep, om ze schoon te maken. Dat is in beeld gebracht met verbluffend camerawerk, vol licht-donkercontrast, in een secure montage met een sterk sounddesign.