Channels of Rage
De Israëlische rapper Subliminal (Kobi Shimoni) wordt in de lokale rapscene omschreven als de herontdekker van de Hebreeuwse taal. Hij beschouwt zichzelf als een trotse, zionistische rapper. TN (Tamer Nafer) is een navolger van Subliminal, maar hij kiest voor het Arabisch. Drie jaar lang volgde regisseur Anat Halachmi deze opkomende sterren in het verwarde Israël. Hij monteerde uit het materiaal een verhaal over de onhoudbare situatie in het land en kiest voor geen van beide rappers partij. Subliminal en TN worstelen evenzeer met hun land als met hun identiteit en de druk van het succes. En steeds is daar het verontrustende gevoel, dat hun muziekoorlog ieder moment kan ontaarden in een echte oorlog.