The French Democracy
Geïnspireerd door de rellen in de voorsteden van Parijs in 2005, laat deze documentaire de verschillende verhalen zien van Franse minderheden die het slachtoffer zijn van voortdurende treiterijen en alledaagse discriminatie. De film laat ook de omstandigheden zien waardoor ze zich tweederangsburgers voelen.