#Female Pleasure
Een Japanse kunstenaar hangt twee jaar gevangenisstraf boven het hoofd vanwege obsceniteit: ze maakte een kano in de vorm van haar vagina. Ondertussen wordt het mannelijk geslachtsdeel in het land van de rijzende zon tijdens processies letterlijk aanbeden. Zo wordt er gretig gesabbeld aan penisvormige lolly’s – blijkbaar is dat niet obsceen.
De kunstenaar is een van de vijf vrouwen uit verschillende delen van de wereld die in dit pleidooi voor de bevrijding van de vrouwelijke seksualiteit worden gevolgd. Hun verhalen zijn heel verschillend, maar laten ook zien dat vrouwvijandige mechanismen culturen, religies en continenten overstijgen. Alle vijf proberen ze daar op hun eigen manier verandering in te brengen. Een van hen maakt genitale verminking bespreekbaar in Kenia en Engeland, waar blijkt dat jonge mannen geen idee hebben wat vrouwen binnen hun culturele gemeenschap wordt aangedaan. Andere verhalen spelen in India, het Vaticaan en een orthodox Joodse gemeenschap midden in New York.