Cucli
Sfeervol gefotografeerde film over vrachtwagenchauffeur Ramon, die na de dood van zijn echtgenote een tamelijk eenzaam bestaan leidde, samen met zijn bejaarde ouders. Totdat hij in de kelder van zijn huis een gewonde jonge witte duif aantrof. De camera observeert hem in zijn dagelijkse bezigheden in en rond zijn huis, terwijl hij vertelt hoe hij voor het dier zorgde en hoe de twee langzamerhand aan elkaar gewend en gehecht zijn geraakt. Ineens ziet het leven er anders uit voor Ramon. Zittend op zijn schouder vergezelt de duif hem op de lange ritten in de vrachtwagen, en ook al is het dier inmiddels weer gezond en kan ze weer vliegen, ze zijn en blijven onafscheidelijk. Ramon is een nuchtere man, maar het lijkt wel of de duif met een speciale reden bij hem is gestrand: als een liefdevolle boodschap van gene zijde.