A Son of Taiga
German is twaalf en zit in groep zeven. Hij en zijn familie zijn Khanty, een volk in West-Siberië. Vandaag de dag zijn er ongeveer 20 duizend Khanty. Ongeveer de helft daarvan leeft nog op traditionele wijze in de bossen, zoals Germans familie. Midden in de winter, bij min 38 graden Celsius, laat hij de kijker zien hoe ze wonen. Zijn oma, moeder, doofstomme oom en zijn broer wonen met elkaar in een klein houten huis. Ze vissen, hoeden de elanden, hakken hout, jagen en bakken brood. German zelf is maar af en toe bij zijn familie. Hij zit op een kostschool ver weg van huis.