Backwards
Vluchtelingen zijn ze al, maar nu moeten ze die status nog zien te krijgen. Terwijl in Tel Aviv de lichten uitgaan, begint de rij voor het immigratiekantoor steeds dikker te worden. Iedereen wil op tijd zijn voor de opening om acht uur ’s morgens. En dat betekent dat er nog voor middernacht al honderden mensen voor de deur staan, voornamelijk afkomstig uit Oekraïne.
Een menigte die uitgeput en lijdzaam blijft proberen om een nieuw leven op te starten, terwijl de rest van de wereld slaapt; Backwards vat de vluchtelingencrisis in één nacht samen.