The Girl with X-Ray Eyes
De Moskouse studente medicijnen Natasha Demkina heeft röntgenogen. Dankzij deze gave kan ze iedere cel van het lichaam zien, dwars door kleren heen. Regisseur Philipp Warnell laat zich door haar magische ogen scannen en wacht met spanning haar diagnose af.