KINK
In een monumentaal pand in San Francisco, waar ooit de National Guard huisde, zetelt de grootste producent van online sm-porno ter wereld: de website Kink.com. Van voetfetisjisme tot bondage, voor elke voorkeur is er een themakanaal. Regisseur Christina Voros en producent James Franco filmden achter de schermen bij het florerende bedrijf. Ze bieden een onthullend en expliciet kijkje in een subcultuur die zich meestal achter gesloten deuren afspeelt. Kink.com blijkt een verrassend normale en sympathieke werkgever. De acteurs en actrices zijn zelf liefhebbers van sm. Dat moet ook wel, want echte pijn en extase kun je niet faken, aldus een van de regisseurs; mensen die het werk alleen voor het geld doen, vallen door de mand. Het bedrijf waakt over het welzijn van haar medewerkers. Na een heftige martelscène wordt er geknuffeld met elkaar en tussen de opnames van een wisselen acteurs recepten uit: "Het moet wel biologisch zijn”. Acteurs en filmmakers praten in interviews openhartig over hun werk en passie. Wat drijft ze? En hoe zit het met de positie van de vrouw in de seksindustrie, kun je tegelijkertijd feminist én pornograaf zijn?