Inseparable
Ware liefde bestaat niet, wordt altijd gezegd. Jean-Paul en Anne weten wel beter. Ze zijn al jaren samen, maar zij is voor hem nog steeds de vrouw van zijn dromen. En ook zij loopt nog altijd over van liefde voor hem. Dat Anne een verstandelijke beperking heeft, lijkt geen rol te spelen. Jean-Paul leed als kind aan polio en heeft daardoor zelf lichamelijke beperkingen. Inmiddels redt hij zich prima. Sterker nog, waar zijn ouders vroeger veel kopzorgen om hem hadden, is hij nu degene die voor hen zorgt. Met de hulp van Anne. Enkele seizoenen lang worden Jean-Paul en Anne gefilmd bij hun dagelijkse beslommeringen. Ze moeten Jean-Pauls ouders volledig verzorgen en wonen met ze samen in een volgestouwd huis op het Canadese platteland. Er is weinig contact met anderen en met name in de winter, als het buiten stervenskoud is, kent het huis weinig privacy. Binnen wordt dan ook zeer dicht op de huid gefilmd. Ondanks de verantwoordelijkheid voor de twee voortdurend kibbelende oudjes zijn de geliefden intens gelukkig. Zonder gêne bestoken ze elkaar met koosnaampjes, troetelwoorden en attenties en vertellen ze de kijker kleine details over hun relatie. Hopeloos romantisch, maar door hun humor nooit zoetsappig.