Pedro, cero por ciento
Pedro Acosta is boer en beheert de veehouderij 'Ñame Uno'. Dank zij zijn zorgvuldige werkwijze geniet hij nationale erkenning. In zeven jaar tijd is er op zijn bedrijf geen enkel stuk vee gestorven. PEDRO, CERO POR CIENTO toont een man die liefdevol zijn werk doet en zijn dagelijkse problemen weet te overwinnen.