Wild Lilly
"Mijn naam is Lilly en ik ben negen jaar. Ik ben midden in het bos geboren en ik woonde daar mijn hele leven." Zo opent Lilly de po\'ebtische film die regisseur Sanne Rovers over haar maakte. Samen met haar moeder en broers Robbin en Melvin woont Lilly in een kraakpand midden in de bossen, met alle vrijheid om rond te darren door het woud en fikkies te steken in de achtertuin. Tot hun kraakpand wordt ontruimd, en Lilly afscheid moet nemen van haar geboortegrond. Het huis wordt gesloopt en Lilly's familie verhuist na een laatste uitbundig feest naar een dertien-in-een-dozijn woonwijk. Dat is maar wennen, vindt Lilly: "Het is ook wel gek om in zo'n straat te wonen en altijd voor auto's op te passen, dat hoefde je eerst eigenlijk niet." Hervindt Lilly na de verhuizing haar vrijheid tussen de straatstenen?