Sneeuwwitje
Drie vrouwen, hard drugs en kinderen. Shirley is verslaafd aan drugs en werkt als prostituée achter het Centraal Station van Amsterdam. Haar dochtertje is van haar afgenomen omdat ze niet voor haar kon zorgen. Poldi is net afgekickt. Ze heeft haar dochter weer drie weken terug. De derde vrouw stopte zes jaar geleden met drugs en is nu zwanger. Zij is de maakster van deze film.