The Invisible Men
Het verhaal van de Palestijnse homoseksuelen die zijn gevlucht voor de vervolging in hun thuisland en zitten ondergedoken in Tel Aviv. De drie hoofdpersonen van de film zijn exemplarisch voor hun lot. De 32-jarige Louie is een homoseksuele Palestijn die al acht jaar ondergedoken leeft in Tel Aviv; de 24-jarige Abdu werd in Ramallah uit de kast geholpen en vervolgens beschuldigd van spionage en gemarteld door Palestijnse veiligheidstroepen; en de 23-jarige Faris die van de westelijke Jordaanoever naar Tel Aviv vluchtte nadat zijn familie hem had proberen te vermoorden. Hun enige kans op overleven is asiel aanvragen buiten Israël en Palestina, en dus hun thuislanden voorgoed verlaten.