Crazy Love
Fascinerend verhaal over de relatie tussen een stalker en het object van zijn obsessie. In interviews met de hoofdpersonen, hun naaste vrienden, collega's en andere betrokkenen worden de portretten geschetst van Burt Pugach en Linda Riss en van hun 'liefdesgeschiedenis', waar in de jaren vijftig de Amerikaanse kranten vol van stonden. Foto's, filmmateriaal, krantenartikelen en muziek geven de context van de tijd waarin het verhaal begon, toen de succesvolle filmproducent en advocaat Bert verliefd werd op de beeldschone, maar onaantastbare Linda. De geïnterviewden vertellen het verhaal chronologisch: de spanning wordt opgebouwd tot de dramatische climax, wanneer een afgewezen Burt zuur laat gooien in het gezicht van de inmiddels met iemand anders verloofde Linda, onder het motto 'Als ik je niet kan hebben, kan niemand je hebben'. De media doken destijds bovenop het sensationele verhaal en Burt werd, ondanks zijn aanvankelijke halsstarrige ontkenningen, zowel publiekelijk als juridisch veroordeeld. Maar zelfs vanuit de gevangenis bleef de geobsedeerde Burt de vrouw stalken wier leven hij had verwoest. En het ongelofelijk gebeurt: zestien jaar na zijn wanhoopsdaad trouwt Burt Pagach zijn Linda. De film geeft inzicht in de op het eerste gezicht onbegrijpelijke motieven voor de acties van zowel dader als slachtoffer.